چی فکر میکردم چی شد؟
تجربه ها و خاطرات من

پنج شنبه 5 بهمن 1391
ن : کامی

چی فکر میکردم چی شد؟

به نام کسی که اگه همه انکارش کنند باز هم هست

توی یک درسی که هفته ی پیش امتحانشو دادم 100% مطمین بودم نمره ی بالای 17 میگیرم روی درس وقت گذاشته بودم خیلی خونده بودمش علاقه ی زیادی هم بهش داشتم امروز رفته بودیم که استاد برگه هارو بهمون نشون بده و هرکی شکایتی داره همونجا بهش بگه. خب منم که خودم 17- 18 میدونستم. بچه های یه رشته دیگه رو راه انداخت که 1 ساعت کشید بعد نوبت ما شد رفتیم جلو گفتن بیشترین نمره رو کی آورده؟ استاد قبل اینکه چیزی بگه من تو ذهنم اسم خودمو تکرار می کردم که گفت مثلا "محمدعلی محمدعلی زاده ی اصل بیقراری" من با خودم گفتم" عیب نداره حتما نیم نمره بیشتر شده دیگه.خب پیش میاد" رفتم جلو برگمو داد دستم میخکوب شدم نوشته بود 12.5 کل درس رو کاملا فهمیده بودم و تمام سوالات رو میدونستم ولی به جزییات دقت نکرده بودم منم فکر میکردم اصل فهمیدنه که اشتباه میکردم اصل اینه                       که طوری برگت رو بنویسی که استاد فکر میکنه درسته. حالم بد شد حتی حوصلم نگرفت با استاد کلنجار برم یک یا یکونیم ازش دربیارم باورتون نمیشه به خاطر نذاشتن s=0 ; دو نمره کم کرده بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خاطره,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جرف دل جوون 20 ساله و آدرس kami45.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.